Teadvised...

joi, 16 septembrie 2010

Sufletul Siciliei




Am fost cuminte si a venit Mos Craciun mai repede. Si pentru ca s-a gandit la mine, m-a lasat sa imi aleg singur comoara. Am cautat, am mirosit, m-am uitat, m-am tot gandit si intr-un final am descoperit un cufar minunat in care statea ascuns un melanj paradisiac de portocale rosii de sicilia, mere, bucatele zemoase de sfecla, elegante flori de portocal si galbenele, coji de portocale, macese si inflorescente nobile de sofran.
Toate acestea sub un singur nume...[Premium Blood Orange].
Culorile nestematelor impreuna cu dulceata imbietoare a florilor de portocal iti vor trezi simturile cu mult inainte sa prepari ceaiul.
Infuzia limpede si stralucitoare colorata cu nuante calde de rosu si oranj, aduc aminte de valurile fierbinti care lovesc stancile luxuriante ale taramului italian. Gustul suav de portocale rosii, mere si flori de portocal ne transpun intr-un vis tropical.
Ceaiul se prepara folosind 4g de infuzie pentru 250ml de apa la 100 grade celsius timp de 6-8 minute. Daca este lasat mai mult, nu devine mai acru (in principiu datorita faptului ca nu are hibiscus). Doar aroma poate fi mai puternica. Daca doriti sa optati pentru o aroma mai intepatoare, puteti adauga la fiecare cana, 2-3 picaturi de apa de flori de portocal.
Fructele infuzate pot fi lasate in ceasca de ceai pentru a fi consumate, ele fiind foarte moi si dulci. Recomand sa il incercati fara zahar. Daca sunteti foarte buni prieteni cu "individul" mentionat anterior, as recomanda un candel-stick mic, sau 1-3 cubulete de candel alb.







Niciun comentariu: