Teadvised...

luni, 31 ianuarie 2011

Kukicha Toasted

Japan Kukicha Toasted



Asemenea ceaiului Bancha (despre care am sa scriu in curand), Kukicha se poate gasi si intr-o varianta prajita, ca sa o numesc asa. Kukicha Toasted este obtinut prin prajirea in vase de ceramica incalzite la carbuni. Rezulta un ceai mozaicat cu diferite nuante de maro si negru. Gustul licorii este tot dulce, dar cu note subtile de ciocolata neagra. Culoarea infuziei este foarte asemanatoare cu cea a ceaiului negru, aramiu inchis cu o tenta usor rosiatica. Am incercat sa il reinfuzez, dar gustul se pierde destul de usor.



Pentru a infuza acest ceai, va recomand sa folositi apa fierbinte, la 100 de grade celsius timp de 3-4 minute. Cantitatea de ceai depinde de cat de puternic doriti sa fie. Eu am folosit 3 grame pentru un ceainic de 450 ml. Partea cea mai buna este ca obtineti o bautura care nu se amaraste daca este infuzata mai mult timp, la fel de bogata in minerale.



Am gasit si in Romania un ceai Kukicha prajit, dar a fost foarte prost si nu va recomand sa va cumparati decat daca va intalniti cu el, peste hotare.

Niciun comentariu: